Subject: FW: FW: Näpi 5 juurdepääsutee projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 11:06:24 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 10:51 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: FW: Näpi 5 juurdepääs

Tere Merike

Edastan projektlahenduse, sellega seoses tekkis mul küsimus, kas te hetkel 
menetlete huvitatud isikut kui Rakvere vald, või Kroonikeskus ?

Kui Rakvere vald, siis kas Helter-R/Kroonikeskuse poolt on üldsegi edastatud 
päring projekteerimistingimuste saamiseks?

Raigo

On 11 Jul 2024, at 08:04, Mati Siim < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]> wrote:

Tere.

Tuli alljärgnev vastus.

Manuses esitatud versioon ja transpordiameti nõuded.

Lugupidamisega,

Mati Siim
Teedespetsialist | Rakvere Vallavalitsus

 <tel:+3725129231> +372 512 9231
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> Kooli 2, Sõmeru alevik
 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> 44305, Lääne-Virumaa

 <http://www.rakverevald.ee/> www.rakverevald.ee

From: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 10, 2024 4:09 PM
To: Mati Siim < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Näpi 5 juurdepääs

Tere.

Olete pöördunud Transpordiameti poole sooviga saada kooskõlastus Näpi tee 5 
juurdepääsutee ja riigitee ristumiskoha asukohale.

Oleme projekti koostamiseks väljastanud nõuded 10.04.2024 kirjaga nr 
7.1-1/24/5771-2, millest palume lähtuda. Sobiva asukoha leidmine on projekti 
koostaja so pädevusega teedeinseneri ülesanne ja vastutusala seetõttu, et 
projekteerija peab selgitama välja kõik asjaolud ja kitsendused, mis võivad 
ristumiskoha asukohta mõjutada.

Amet kooskõlastab projekti terviklahendust tuginedes normidele ja 
teedeinseneri põhjendustele.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Mati Siim < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 26, 2024 3:19 PM
To: Tuuli Tsahkna < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: FW: Juurdepääs riigiteelt Näpi tee 5 kinnistule

Tere.

Juurdepääsu rajamine Lääne-Viru maakonna Rakvere valla Aluvere küla  Näpi 
tee 5 kinnistule (katastritunnus 77003:001:2870) riigiteelt nr 17208  läbi 
Näpi tee 3 kinnistu (katastritunnus 66101:001:0382).

Valmis versioon(manuses), riigitee ristumiskohast Näpi-Roodevälja ehitamata 
kergtee on projektis vaid visualiseering asukohana ja vajab  korrigeerimist.

Soovitakse Transpordiametiga kooskõlastust asukoha mõttes, et 
projekteerimisega edasi minna.

Lugupidamisega,

Mati Siim
Teedespetsialist | Rakvere Vallavalitsus

 <tel:+3725129231> +372 512 9231
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> Kooli 2, Sõmeru alevik
 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> 44305, Lääne-Virumaa

 <http://www.rakverevald.ee/> www.rakverevald.ee

From: Tuuli Tsahkna < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Thursday, February 22, 2024 1:07 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Jaan Kangur < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Juurdepääs riigiteelt Näpi tee 5 kinnistule

Pöördusite meie poole sooviga täpsustada juurdepääsu rajamise võimalusi 
riigiteelt Lääne-Viru maakonna Rakvere valla Aluvere küla Näpi tee 5 
kinnistule (katastritunnus 77003:001:2870) riigiteelt nr 17208 
Näpi-Roodevälja tee (edaspidi riigitee). Eelnevalt on kohaliku omavalitsuse 
esindaja telefoni teel maininud soovist rajada võimalusel juurdepääs Näpi 
tee 5 kinnistule riigiteelt läbi Näpi tee 3 kinnistu (katastritunnus 
66101:001:0382). Täiendav mahasõit riigiteelt oleks vajalik Näpi tee 5 
kinnistule rajatava logistikakeskuse juurdepääsuks (eeldatav liiklussagedus 
 > 30 veoki ööpäevas). Detailplaneeringuga olevat Näpi tee 5 kinnistule ette 
nähtud juurdepääs riigiteelt läbi Näpi tee 1 kinnistu (katastritunnus 
77003:001:3300) – selle  juurdepääsu kasutamine on võimalik ehituse aegselt, 
kuid logistikakeskuse valmimise järgselt ei ole see enam mõeldav, sest 
suurte veokite manööverdamiseks ei ole Näpi tee 1 kinnistul piisavalt ruumi.

Näpi tee 3 ja Näpi tee 5 kinnistud piirnevad riigitee km 1,27-1,4 ning 
riigitee aasta keskmine ööpäevane liiklussagedus antud asukohas on 1247 
sõidukit.

Infopäringuna anname selgitusi vastavalt piirkonnas kehtivate planeeringute 
põhimõtetele. Käesolev infopäringu vastuskiri ei ole haldusakt, st kummalegi 
kirja osapoolele ei teki õigusi ega kohustusi.

Nõustume Näpi tee 5 kinnistule riigiteelt täiendava juurdepääsu tagamiseks 
ristumiskoha rajamisega riigitee km 1,31-1,36 vahemikus (vt manuses 
väljavõte Maa-ameti kaardirakendusest).

Riigitee ristumiskoha ehitamiseks on vajalik ehitusseadustiku § 99 lg 3 
alusel taotleda meie käest nõuded ristumiskoha ehitamiseks. Ristumiskoha 
nõuete taotlemiseks palume huvitatud isikul (riigiteega piirneva kinnistu e 
17208 Näpi tee T1 (katastritunnus 66101:001:0365) kinnistu omanikul (kohalik 
omavalitsus) või tema volitatud esindajal) esitada meile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] vabas vormis 
digitaalselt allkirjastatud taotlus; volituse alusel toimides palume 
taotlusele lisada ka volitus.

Riigitee ristumiskoha ehitamiseks sõlmime huvitatud isikuga ristumiskoha 
ehitamise lepingu, mis annab õiguse ristumiskoha ehitamiseks 5 aasta 
jooksul. Ristumiskoha ehitamise nõuete väljastamisega või ristumiskoha 
ehitamise lepingu sõlmimisega ei kaasne täiendavaid kulusid (riigilõiv), 
kuid kõik ristumiskoha ehitamisega (sh projekteerimine, omanikujärelvalve ) 
seotud kulud kannab huvitatud isik.

Täiendavate küsimuste korral palun pöörduge 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn